Välkommen till Ingelas blogg

Tgif!

Publicerad 2012-09-28 22:00:12 i Allmänt,

Äntligen fredag och i morgon får jag sova tills jag vaknar utan att väckarklockan väcker mig. Veckorna går så fort och nu är snart september också slut. Två månader kvar till jul, dags att börja tänka på julklappar. Ingen träning i dag heller men snart är det nog ok att springa en liten runda. Tur att man inte anmält sig till Lidingöloppet som Anna och Simon gjort. Hoppas att det ska gå bra för dem i morgon och att vädret blir ok för dem.
Här är en bild på min rosa kopp från Gustavsberg. Den var perfekt att dricka espresso ur. Detta var min mellis när jag kom hem från jobbet i dag......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Arkiv

2016

Sep.

2015

Okt. Jul. Jun. Maj. Apr. Mar. Feb. Jan.

2014

Dec. Aug. Jun. Maj. Apr. Mar. Feb. Jan.

2013

Dec. Nov. Okt. Sep. Aug. Jul. Jun. Maj. Apr. Mar. Feb. Jan.

2012

Dec. Nov. Okt. Sep. Aug. Jul. Jun. Maj. Apr. Mar. Feb. Jan.

2011

Dec. Nov. Okt. Sep. Aug. Jul. Jun. Maj. Apr. Mar. Feb. Jan.

2010

Dec. Nov. Okt. Sep. Aug. Jul. Jun. Maj. Apr. Mar. Feb. Jan.

2009

Dec. Nov. Sep. Aug.

Prenumerera och dela